my top 5 games for ipod touch

Mobile Game Video News by GGAAMMEESS.com

GGAAMMEESS.com Blue Thing Games
Play Touch Games Bubble Struggle Games
Touch Games Girl Dress Up Contest
More Play Touch Games Girl Bratz Games
Free I Touch Games Girl Dress Up Games

the games that i think are good
Video Rating: 4 / 5

Game sponsors at GGAAMMEESS.com

Fart Game Web Banking
Play Touch Games Student Grants
Clean Jokes 4U
Online Job Applications
Reincarnation Quiz
Free Resumes
TV Channels Online
Carribbean Tour
This entry was posted in Apple I Touch Games and tagged , , . Bookmark the permalink.

17 Responses to my top 5 games for ipod touch

  1. beyondskate28 says:

    idk good games

  2. CDKrahl says:

    WOW…SONIC?

  3. Jawz1240 says:

    hey man actually cooking mama is really fun and addicting! nice video! i downloaded all of them!

  4. killersmashers says:

    umm ok mybe im not counting right but that is 6 games not 5

  5. DrugFree001 says:

    cool! Sonic!

  6. hellwar2121 says:

    @hjhdet i agree bro

  7. hjhdet says:

    Yes cuz old sonic games rule new sonic suck

  8. zorathain says:

    sonic …really? >_>

  9. mangaboi95 says:

    lol Mj in the background R.I.P

  10. hjhdet says:

    no i am hawaiian Portuguese but my full name sounds hella mexican keoni jose marques except for my first name and i have 2 brothers n 1 sister thats mexican

  11. SuperOhyeah12 says:

    r u mexican?

  12. xownedu3x says:

    lol cooking mama!!!!

  13. doomblade100 says:

    lol

  14. SpartanWertyooooooo says:

    Lmao cookin mama!!!!!!!!!!!
    No offense 5/5 stars

  15. lyrik007kings says:

    i heard assassins creed was awesome and LMAO HE SAID KINDA ON THE GAY SIDE LMAOROFL

  16. DJgodrocks says:

    Assassin’s creed is awesome… but I can’t get passed a part where I’m trying to get into the hospital and theres vents blowing steam and a huge gate

  17. alexmccaff says:

    thx man this video is really cool, hey try Hero of Sparta it is an awesome game with the best graphics for the ipod/iphone, also the game pocket god is really fun too, nice video

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>